Αφιέρωμα του Marketing Week στη NEMO

Η ΝΕΜΟ, η διαδρομή της και οι καινοτόμες ψηφιακές υπηρεσίες προβολής και διαφήμισης που προσφέρει, παρουσιάζονται στο cover story του τελευταίου τεύχους (ΤEYXOΣ Νο.1696) του περιοδικού Marketing Week, μέσα από μία κοινή συνέντευξη των δύο managing partners της εταιρείας, Δήμητρας Σχοινοχωρίτη και Νεκτάριου Σαρτζετάκη.

Read More
Nektarios Sartzetakis
Το VIDADSPRO παρουσιάζεται στο νέο Marketing Week

Ένα αναλυτικό αφιέρωμα στο VIDADSPRO, τη No.1 Premium Programmatic Video πλατφόρμα στην Ελλάδα, φιλοξενείται στο νέο τεύχος (ΤEYXOΣ Νο.1693) του Marketing Week. Μέσα από τις σελίδες του αφιερώματος παρουσιάζονται οι μοναδικές καινοτόμες δυνατότητες που έχουν καθιερώσει το #VIDADSPRO ως συνώνυμο του Premium Programmatic Video Advertising στη συνείδηση της διαφημιστικής αγοράς. 

Read More
Nektarios Sartzetakis
To GOCAR έγινε Cover Story στο Marketing Week!

Το GOCAR έχει ήδη εξελιχθεί στη μεγαλύτερη πλατφόρμα ενημέρωσης και υπηρεσιών για την αυτοκίνηση στην Ελλάδα, με πολλαπλές δραστηριότητες, όπως το GOCAR.GR, το βραβευμένο GOCARMagazine, εφαρμογές για κινητά και τηλεόραση, καθώς και το AutomotiveBusinessHub, που παρέχει ψηφιακές επικοινωνιακές και τεχνολογικές λύσεις στον κλάδο.

Read More
ERTFLIX και VidadsPRO για video διαφήμιση στις LIVE μεταδόσεις των Ολυμπιακών Αγώνων

Πρωταθλητής της digital video διαφήμισης αυτό το καλοκαίρι είναι το VidadsPRO της ΝΕΜΟ, η Νο1 Premium Programmatic Video πλατφόρμα στην Ελλάδα που εξασφαλίζει completed views και στις LIVE μεταδόσεις των Ολυμπιακών Αγώνων.

Read More
Michail Vafeias