Η ΝΕΜΟ, η διαδρομή της και οι καινοτόμες ψηφιακές υπηρεσίες προβολής και διαφήμισης που προσφέρει, παρουσιάζονται στο cover story του τελευταίου τεύχους (ΤEYXOΣ Νο.1696) του περιοδικού Marketing Week, μέσα από μία κοινή συνέντευξη των δύο managing partners της εταιρείας, Δήμητρας Σχοινοχωρίτη και Νεκτάριου Σαρτζετάκη.
Read MoreΈνα αναλυτικό αφιέρωμα στο VIDADSPRO, τη No.1 Premium Programmatic Video πλατφόρμα στην Ελλάδα, φιλοξενείται στο νέο τεύχος (ΤEYXOΣ Νο.1693) του Marketing Week. Μέσα από τις σελίδες του αφιερώματος παρουσιάζονται οι μοναδικές καινοτόμες δυνατότητες που έχουν καθιερώσει το #VIDADSPRO ως συνώνυμο του Premium Programmatic Video Advertising στη συνείδηση της διαφημιστικής αγοράς.
Read MoreΤο GOCAR έχει ήδη εξελιχθεί στη μεγαλύτερη πλατφόρμα ενημέρωσης και υπηρεσιών για την αυτοκίνηση στην Ελλάδα, με πολλαπλές δραστηριότητες, όπως το GOCAR.GR, το βραβευμένο GOCARMagazine, εφαρμογές για κινητά και τηλεόραση, καθώς και το AutomotiveBusinessHub, που παρέχει ψηφιακές επικοινωνιακές και τεχνολογικές λύσεις στον κλάδο.
Read MoreΠρωταθλητής της digital video διαφήμισης αυτό το καλοκαίρι είναι το VidadsPRO της ΝΕΜΟ, η Νο1 Premium Programmatic Video πλατφόρμα στην Ελλάδα που εξασφαλίζει completed views και στις LIVE μεταδόσεις των Ολυμπιακών Αγώνων.
Read MoreΤο VidadsPRO της ΝΕΜΟ, η Νο1 Premium Programmatic Video πλατφόρμα στην Ελλάδα, σας δίνει την ευκαιρία αυτό το καλοκαίρι να συνδέσετε το brand σας με τους πρωταθλητές σε όλα τα αθλήματα.
Read MoreNEMO chaired two very lively panels at the 8th Delphi Economic Forum about digital transformation and Greece’s strategy for the deployment of next-gen satellite services.
Read MoreNEMO coordinated a compelling discussion at the 8th Delphi Economic Forum about the role of electrification and the digital agenda in mobility.
Read MoreWith Video Management System (VMS) businesses and corporations gain control over their video content while, at the same time, benefiting from a functional user environment. Learn more about these products and how your business can benefit from them.
Read MoreAs the dependency and trust of potential customers in technology strengthens, video content is progressively increasing its impact in the car sales process. In other words, potential customers trust video content over all other media formats.
Read More